Altijd al willen weten of er een producer in je schuilt? Die kans krijg je als festivalbezoeker om te schitteren in de Pepsi Music Machine. In een torenhoge machine midden op het festivalterrein kun je live een remix en videoclip van de track ‘Gimme love’ van de Noisecontrollers maken. De deelnemers met de beste track winnen een masterclass van het populaire Nederlandse hardstyle duo zelf.
In teams van zes vrienden krijg je - geheel in stijl in fluorescerende overalls - 2,5 minuten de kans om jezelf muziekaal uit te leven in een container vol met consoles, trommels en hendels. Achter iedere knop zitten verschillende licht- en geluidseffecten. Door te drukken, te stampen of te slaan maken producers in spĆ© een unieke remix van het nummer ‘Gimme love’ van de Noisecontrollers. Alle tracks worden live opgenomen en zijn terug te zien op het YouTube-kanaal van Pepsi.
Pepsi is een van de leidende merken die door PepsiCo op de markt wordt gebracht. Jaarlijks worden van 18 productcategorieƫn van PepsiCo ieder een miljard dollar verkocht in de detailhandel. PepsiCo neemt zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid door een breed assortiment gezonde, gemakkelijke en lekkere producten te bieden, zijn milieubelasting te verminderen en een werkomgeving te bieden die diversiteit hoog in het vaandel heeft.
"Pepsi, refresh your world"
Persoonlijk ben ik geen fan van hardstyle muziek, maar als ik het promotiefilmpje bekijkt lijkt het mij een hele leuke ervaring. Ook sluit het perfect aan op de intresses van de festivalgangers, er stonden rijen mensen te wachten voor ze eindelijk hun producerskills mochten uitoefenen.
Waardewoorden: gezelligheid, creativiteit, plezier
Bron: www.pepsico.com en www.pepsico.nl
Geen opmerkingen:
Een reactie posten